Poprzedni temat «» Następny temat
XIV Miedzynarodowa Wystawa Psów Rasowych we Wrocławiu
Autor Wiadomość
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-08-08, 20:18   

I żyliii długo i szczęśliwie..... :mrgreen:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
^MIKCIA^ 
Debiutant



Wiek: 32
Dołączyła: 22 Maj 2006
Posty: 16
Skąd: DG
Wysłany: 2006-08-12, 13:55   

Witam!

Nie wiem, czy ktos to jeszcze czyta, ale ... w tamtym roku bylam na wystawie za zasadzie sekretarza. Zalatwila mi to kolezanka, nie wiecie jak mozna sie tam wkrecic w tym roku ??!!

Jesli nie to chetnie przyjade poogladac Wasze psinki. Moze ma ktos owczarka belgijskiego ?:)
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-08-12, 16:20   

Mikcia- ty mnie obrażasz , spekulując,ze nikt tego nie czyta! :mrgreen: :mrgreen:

Heheh, pewnie jakoś mozna się wkręcić, proponuję wycieczkę do związku, oni zawsze potrzebują chętnych. :mrgreen:

No to będziemy mieć całkiem niezłą forumową wystawę. Może zrobimy konkurs na "mlodego preznentera" ?? :lol: :lol: :lol:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
^MIKCIA^ 
Debiutant



Wiek: 32
Dołączyła: 22 Maj 2006
Posty: 16
Skąd: DG
Wysłany: 2006-08-13, 21:24   

Pomysl dobry, ale nie wiem czy wiesz, ze jestes juz za stara na mlodego prezentera:)

Teraz mozesz zostac tylko starym prezenterem;)

Gdzie jest zwiazek we Wrocku?
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-08-13, 22:53   

Pheheh, ale kto powiedział, że ja chcę prezentować pieski? :twisted:

Związek jest na Leszczyńskiego, malutka uliczka skośnie dochodzaca do Kazmierza Wlk. Można do niej dojśc przechodząc przez bramę obok KFC i Szuflady na Świdnickiej. Związek ma nad wejściem wielką zieloną tablicę. Tak więc jak znajdziesz juz uliczkę, to trafisz bez trudu. :mrgreen:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
Kulawy Waran 
Multichampion
Varanus komodoensis



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 601
Skąd: Terneuzen
Wysłany: 2006-08-13, 23:05   

Hehehe - drogie pani, widze ze tu calkiem niezle sobie radzicie ;) Ja sobie kuleje na internie i fajno jest :D
_________________
Ngubanankumardangkardunungime :)

Aktywny w dzień, a noc spędza w wygrzebanych przez siebie norach. Poluje z zasadzki, do upatrzonej zdobyczy zakrada się atakując zawsze od tyłu i próbuje powalić ofiarę potężnym ogonem.
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-08-13, 23:42   

..kulawy Kulawy Waran na internie...to brzmi groteskowo. :mrgreen:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
agacia 
Bywalec



Dołączyła: 25 Kwi 2006
Posty: 194
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-08-14, 22:38   

Moze wpadne Cie odwiedzic,bo kiedys trzeba psiska zaszczepic :wink:
_________________
Pozdrawiamy Cie Gość! Agacia,Azja,Lucy i ogonki:D
 
 
Kulawy Waran 
Multichampion
Varanus komodoensis



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 601
Skąd: Terneuzen
Wysłany: 2006-08-14, 23:52   

Czekam,czekam - jestem 7dni w tygodniu - w tym akurat od 15 do 22 :)
_________________
Ngubanankumardangkardunungime :)

Aktywny w dzień, a noc spędza w wygrzebanych przez siebie norach. Poluje z zasadzki, do upatrzonej zdobyczy zakrada się atakując zawsze od tyłu i próbuje powalić ofiarę potężnym ogonem.
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-09-19, 14:25   

Wystawa zbliza się wielkimi krokami....juz w tą w sobotę i niedzielę- nasze czworonożne szczekające pupile wybiegną na płyty Stadionu... Ponownie zapraszam wszystkich zainteresowanych...

Ja-jesli uda mi się jeszcze zgłosić moją psinę-chyba pod groźbą jakąś-to będe na pewno przy bokserach przez większość czasu..ale oczywiście na pewno będe latac po wszystkich ringach...

Zapraszam jeszcze raz- niezapomniane wrażenia i fajna zabawa z psinkami.. :mrgreen:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
Kulawy Waran 
Multichampion
Varanus komodoensis



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 601
Skąd: Terneuzen
Wysłany: 2006-09-19, 14:31   

A nie wiesz czy mozna tam ze świnią (z moim psem) wejść? Ile w ogole kosztuje wejscie jesli sie nie wystawia?
_________________
Ngubanankumardangkardunungime :)

Aktywny w dzień, a noc spędza w wygrzebanych przez siebie norach. Poluje z zasadzki, do upatrzonej zdobyczy zakrada się atakując zawsze od tyłu i próbuje powalić ofiarę potężnym ogonem.
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-09-19, 14:34   

Jak nie wystawiasz to -jesli się nie mylę- nie możesz wziąc psa ze soba....tak mi się wydaje.. ale sam wstęp jest 2 złote czy cos koło tego. Jesli chcesz psa zgłosić - w ogole oni teraz pozmieniali zasady zgłoszen-i nie wiem jak to będzie ze zgłoszeniem w dniu wystawy..ale chyba 150 zł ..no i pies wchodzi bez katalogu... :smile:
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
agacia 
Bywalec



Dołączyła: 25 Kwi 2006
Posty: 194
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-09-19, 19:52   

Kulawy,ja od 9 lat wchodze z Azja bez problemu,a wystawialam ja tam moze 3 razy.Tylko musisz miec zaswiadczenie o szczepieniu na wscieklizne. Kiwi,psow nie mozna juz zglaszac,a ta oplata to tylko dla tych ktorzy wczesniej nie zaplacili,ale zgloszen juz nie przyjmuja na 100%. Zreszta byloby to bez sensu,bo burzyloby cala organizacje :roll:

A wstep wiecej niz 2 zl kosztuje,ale dokladnie ile to nie wiem :wink:
_________________
Pozdrawiamy Cie Gość! Agacia,Azja,Lucy i ogonki:D
 
 
Kulawy Waran 
Multichampion
Varanus komodoensis



Wiek: 34
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 601
Skąd: Terneuzen
Wysłany: 2006-09-19, 20:58   

Ech - to zaswiadczenia nie mam, bo mój świniak jeszcze za młody jest :neutral:
_________________
Ngubanankumardangkardunungime :)

Aktywny w dzień, a noc spędza w wygrzebanych przez siebie norach. Poluje z zasadzki, do upatrzonej zdobyczy zakrada się atakując zawsze od tyłu i próbuje powalić ofiarę potężnym ogonem.
 
 
 
Kiwi 
Multichampion
EwrybadyŚwizduGwizdu


Dołączyła: 06 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Wrocek
Wysłany: 2006-09-19, 21:01   

Bosh, jakie ciągłe zamieszanie z ta wystawa..co inego mówia w ZK a co innego jest przestrzegane... ehhh
_________________
"..żyj w zgodzie z własnym ciałem i pokochaj swoją fizjologię..." ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group